2010. június 10., csütörtök

Kaja



Múlt szombaton én főzetem. Rántott máj és karaj volt, salátával. A sertésmájat előző este beáztattam, foghagymás tejbe,( a foghagymát, foghagyma zúzóval nyomta bele a tejbe ) és be a hűtőbe. Ettől puha és jó ízű lett nem száradt ki sütéskor. A karajt szintén előző este, jó kiklopfoltam, majd egy kis foghagymás sóval meg hintettem és kis Olíva olajat is öntöttem rá, szintén be a hűtőbe. Másnap a panírozáskor, a zsemlemorzsába kevertem egy kis szezámmagot. Ez még egy kicsit meg pikantirózta a prézlit.


Joghurtos Sali.

Hozzávalók: kígyó uborka héja levágva, paradicsom, paprika, Olíva bogyó, jégsaláta

A zöldségeket felaprítottam, kockára vágtam, majd leöntöttem készen vett joghurtos sali öntettel. Egy kis reszelt sajttal még meglehet ilyenkor szórni, füstölttel az igazi.

Hűtőbe állni hagyni ebédig.

JÓ ÉTVÁGYAT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése