2010. június 15., kedd

Koncert élmények 1986-1990 III. rész




1986 QUEEN Népstadion, itt még nem tudtuk, hogy Fredy már beteg. Isten nyugosztalja. Szökés a laktanyából. / itt már fenyített katona voltam, esélyem sem volt még rendes szabira menni sem /.









1986 IRON MAIDEN MTK. stadion. Újabb szőkés a laktanyából. De megérte.





1986 SCORPIONS MTK. stadion. Szőkés a laktanyából. Szintén érdemes volt kockáztatni.
Hogy miért írom a szőkéseket, mert nem volt egyszerű megszervezni, Szentkirályszabadjáról / első lépcsős harci helikopter ezred a hírhedt MI-24-es HIND /120 km feljutni Budapestre és még aznap 00.00 óráig visszajutni a laktanyába

1987. DEEP PURPLE BS. sportcsarnok kedvenc gitáros Ritchie Blackmore és énekesemmel, Ian Gillennel./ És bizony a nagy havazás miatt nem tudtam vissza menni a sereghez, időben ezért 10 nap fogdát is kaptam leszerelés előtt, de kit érdekelt. Fogda után egy héttel civil eltávozás és leszerelés. Juhéj./


1987 BIKINI Flórián tér Óbuda, leszerelés után, általános iskolai surranó társaimmal
buliztunk. Imádtam a BIKINIT.
1987 SAXON Kisstadion, igazából az énekes orgánúmja miatt mentem ki.Nem volt rossz.
1987 NAPOLEON BULDVAR Kandó klub a SOLARIS rajongásából adódóan természetes, hogy ott voltam.
1987. UDÓ Olimpiai csarnok. A másik nagy német kedvencem ACCEPTH volt énekese, kiváló kis este volt. Ott futottam össze Kalapács Józsival a jegyre autogram. Sajnos nincs már meg. Én barom.

1987. SANTANA MTK. stadion egy csoda volt, annak ellenére, hogy hülyére áztam, végig szakadt az eső.




1987. GENEZIS Népstadion már nem volt PETER GABRIEL, de így is hatalmas volt.

1987. HELLOWEEN
Kisstadion. KISKE hangja állat.

YouTube - KISS - Reason to live Live in Budapest 02-09-1988

1988. KISS Kisstadion. Na, ez az egyik legszebb emlékem, mert itt tudtuk meg, hogy GENE magyar/zsidó . Izraelben született és Amerikába élt ettől függetlenül édesanyja révén kitűnően beszélt magyarul. A koncert estélyén ezt nem is titkolta. Végig konferálta a bulit, és a többiek angol nyelvű hozzászólásait is fordította nekünk. Nagyon aranyos volt és óriási este volt annak ellenére, hogy mire felléptek szakadni kezdet az eső. Az elő zenekar a LORD volt jó behangoltak minket. Nagyon szeretem az énekesük PHOL MIHÁLY hangját.



1988 IRON MAIDEN MTK. stadion, az előzenekar az OSSIAN, méltók voltak a nagy eseménynek. És mit láthatunk pár évre rá a MAIDEN ENGLAND koncert filmjén, hogy Adrien Smith a MAIDEN egyik gityósa OSSIAN pólóba nyomul a koncerten.

1988 Tracy Chapman, Sting, Peter Gabriel, Bruce Springsteen, Youssou N'Dour, HBB, Bródy János, Népstadion Ember jogi koncert most mit mondjak a felsorolás mindent elárul.


1988 EUROPE BS. csarnok. Csak meg néztem azt a szép szőke fiú bandát, akinek a
kedvenc száma a VÉGSŐ VISSZASZÁMLÁLÁS hiszen állandóan ezt kértük leszerelés előtt a rádióba. Az akkori barátnőmnek is tetszett na nem a zene inkább a magas svéd szőke hercegek. :D


1989 BLACK SABBATH BS. sportcsarnok egy DIO reinkarnációi hang TONY MARTIN.








1989 ROD STEWARD MTK stadion, jó volt hallani a reket skótot élőben. Nagyon profi buli volt. Foci labdákat rugdalt a közönség közé, majd nem meg lett az egyik. De öcsi kezéből kiütötték, én meg majd nem a csávó fogát. :-D

3 megjegyzés:

  1. Klassz kis írás. A '88-as MOR-os Metallicát hiányolom, én azon ott voltam, és Maidenre is volt jegyem, de szintén nem tudtam Egerből elszabadulni időben. Meg a Saxonon '87-ben voltam, ott is Lord tolta előttük. Azóta imádom, jobban, mint a Saxont. 40 felett már minden régi emlék szép. Ha időgépem lehetne...! Áldás!

    VálaszTörlés
  2. Klassz kis írás. A '88-as MOR-os Metallicát hiányolom, én azon ott voltam, és Maidenre is volt jegyem, de szintén nem tudtam Egerből elszabadulni időben. Meg a Saxonon '87-ben voltam, ott is Lord tolta előttük. Azóta imádom, jobban, mint a Saxont. 40 felett már minden régi emlék szép. Ha időgépem lehetne...! Áldás!

    VálaszTörlés
  3. Maiden Helloween Kiss, stb mindenhol ott voltam ..:)

    VálaszTörlés